Alla inlägg den 6 maj 2008

Av Fru Fundersam - 6 maj 2008 12:31

Lite grått idag. Svalare.

Och Frun har sovit länge.


Drömt om en vandring runt i en enorm fabrik. Som samtidigt var en betraktelse över olika händelser och föremål i mitt liv. Och jag har nyss skrivit ned allt jag kunde minnas från drömmen. Hoppas att jag snart ska få tillfälle att diskutera mina drömmar i en drömgrupp, eller med någon klok person ...


Tänker att natten och dess drömmar är en stor del av verkligheten numera. Frun går ju inte till jobbet och kommer hem sedan och är ledig, utan den enda pendlingen som sker blir den mellan natt och dagtid.

Eller mellan inre liv och yttre liv, om man så vill. 


Nu är det i alla fall vakentid och dag.

Och Frun har inte fått upp farten ännu.

Så är det nämligen i Sega gubbe-landet ...


"Blir det inte långtråkigt", frågade en bekant mig, häromdagen.

Jo. Visst blir det det, svarade jag.

Det är långtråkigt att vara sjuk, men vad ska man göra?  


Tja.

Det är det jag ska försöka komma på nu.

Jag börjar med att gå till brevlådan och hämta dagens post.



Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Omröstning

Kan man styra sin egen lycka?
 Ja - jag bestämmer allt själv
 Nej - ödet styr
 Nej - kultur, miljö, familj styr
 I större utsträckning än man först tror

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3 4
5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2008
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards