Alla inlägg den 20 december 2007

Av Fru Fundersam - 20 december 2007 23:02

Nog har jag gnällt en del,

på den här bloggen ...

Och ibland tänker jag att jag borde verkligen sluta,

med såna trista vanor. Rent av lägga ner hela bloggen helt.

För sååå intressanta funderingar hinner jag inte med

att plita ner numera.


Här är så fullt upp med allt annat IRL.


Men nu måste jag få gnälla och gny lite igen!

Hallå!!!!

Hantverkare ...

... hur kul på en skala?


Ingen nyhet kanske,

att många av dem beter sig som Mäster Skräddare:

" ... om lördag ..." skulle rocken bli färdig ....

Och när lördagen kom så hade inte rocken blitt färdig. Och det hade inte blitt en rock heller, utan ett par byxor ... Och när skulle dåbyxorna bli färdiga, Mäsetr Skräddare?

" ... om lördag ..."


Ja, ni minns kanske. Av alla löften blev det inget kvar.


Så känns det med vår rörmokare nu.

I slutet av veckan ...

nästa vecka ...

Hinner inte, men ... 

i början av nästa ....

på onsdag ...


Och så kom han imorse. TORSDAG.

När det redan är dagen för den första julgästen! Och inte nog med det. Sedan han monterat kranen i handfatet (!!!), går han. "Ska hämta lite grejer" .... och kommer inte tillbaka förrän på kvällen!!!! Drar några ledningar, monterar duschen .... men hinner inte göra klart toaletten.


Så nu måste han komma imorgon OCKSÅ!!!!


Gnääääääääääälllllllllllll!!!!!

Gnyyyyyyyyyy.

(När ska jag kunna städa detta ställe??) 


Tack så mycket, Mäster Rörmokare. Adjö så mycket. 


Presentation

Omröstning

Kan man styra sin egen lycka?
 Ja - jag bestämmer allt själv
 Nej - ödet styr
 Nej - kultur, miljö, familj styr
 I större utsträckning än man först tror

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4
5
6 7
8
9
10
11
12 13 14 15
16
17 18 19 20
21
22 23
24 25
26
27 28
29
30
31
<<< December 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards