Direktlänk till inlägg 8 februari 2008

Opp och ut å gå .......

Av Fru Fundersam - 8 februari 2008 22:14

Läste nyss om en stressföreläsning som La Famiglia varit

och lyssnat på. Intressant som alltid att läsa.

Särskilt det där om promenader som försäkring.

Ut och knata med er alla som kan!!!!!

Nu börjar förkylningen ge med sig för Fru Fundersam

också, så imorgon ska här promeneras.


TACK La! 


(Jag VILL bli frisk.

Jag är kraften i min egen värld.

Jag frigör mig och låter problemet försvinna!)

 


 
 
helga

helga

9 februari 2008 08:34

Promenad som försäkring låter bra! Har inte tänkt på det så... Ska försäkra mig lite mer idag!!

http://www.helga1.bloggagratis.se

 
Dockmamman

Dockmamman

9 februari 2008 09:05

Jo det är nog bra att promenera men man ska tänka att det ska inte ge en prestationsångest, man tänker att kan andra så kan jag eller att bara att man sätter för höga mål...

Ha det gott/Kram Dockmamman

http://stickmonster.bloggagratis.se

 
annamrianne

annamrianne

9 februari 2008 10:05

Det här var intressant. Jaa, utlämnandet av namn på omkringvarande nära och kära, är det tillåtet??? Visst är det upp till var och en att utlämna sig själva men övriga borde i så fall tillfågas?? Är jag överkänslig?? Gäller PUL bara bilder eller innefattar det även andra människors riktiga namn och vad de gör??? En del bloggar är väldigt utlämnande men inte gör det mig något bara jag inte finns med (namngiven)utan mitt tillstånd.

http://annamarianne.bloggagratis.se

 
Ulla

Ulla

9 februari 2008 11:16

Bra,,,,

http://ullas.bloggagratis.se

 
Solvarm

Solvarm

9 februari 2008 17:35

Heja på!

Promenera, det är livet det.

Solvarma hälsningar från Irene

http://solvarm.blogspot.com

 
La famiglia

La famiglia

11 februari 2008 07:09

Peter Währborg har skrivit en och annan bok. Det kanske kan vara något att läsa.

http://hundblues.blogspot.com

 
trulsa

trulsa

11 februari 2008 08:32

Med orden: Jag vill bli frisk, jag är kraften i min egen värld.Jag frigör mig och låter problemet försvinna .... försökte jag få snuvan att ge sig. Men täpptheten kvarsitter och hur jag än rabblar detta så är den jäkla snuvan inte ute ur min kropp. Joo då, jag tror på ramsan, visst .... Får väl se fram mot kvällen hur eländet är.Tack för din kloka och intressanta blogg.

http://trulsa.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Fru Fundersam - 13 maj 2008 11:54

Denna blogg är avslutad. Men den ligger kvar tills vidare .... Här är Fru Fundersams sparade inlägg: AllmäntDagens trudeluttDrömmar och bilderFilmer och teaterFrun lagar matHumorHälsa & ohälsa & livsstilKulturfrågor och religionKärlek och vänskapLivs...

Av Fru Fundersam - 10 maj 2008 03:41

Fru Fundersam har funnits på bloggen sedan den 9 oktober 2006. I nitton månader. Eller ett och ett halvt år, drygt.  Det får räcka så.   Nu har bloggen gjort sitt och den som skrivit om Fru Fundersams förfärliga och härliga inre liv och yttre strapat...

Av Fru Fundersam - 8 maj 2008 21:50

Frun funderar OFTA och MYCKET, över vägen ut från hemmet till det hägrande arbetslivet! Det kommer att bli en LÅNG väg ...   Länge har Frun tittat på annonser om olika spännande lediga tjänster, och varje gång tänkt att: ...ja, men det...

Av Fru Fundersam - 8 maj 2008 21:23

Sommarvarmt har det varit i Fru Fundersamland, idag. Frun var ute i trädgården iklädd shorts och linne till sena kvällen. Och solen värmde gott när vinden mojnat. Då är det SKÖNT igen, att finnas till.  ...

Av Fru Fundersam - 7 maj 2008 20:49

Frun har nyss hälsat på små alldeles underbara kattungar. Och HUR ska det gå att motstå att ta sig an en av dem?  Det är nära nog otänkbart ...  ...

Presentation

Omröstning

Kan man styra sin egen lycka?
 Ja - jag bestämmer allt själv
 Nej - ödet styr
 Nej - kultur, miljö, familj styr
 I större utsträckning än man först tror

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15
16
17
18 19 20
21
22 23 24
25 26 27 28 29
<<< Februari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards