Alla inlägg under mars 2008

Av Fru Fundersam - 9 mars 2008 23:11


....  E N E R G I K I C K  utan dess like!


Att få befinna sig mitt i ett hav av kärleksfulla

människor - familj och vänner - en hel kväll, det ger

GLÄDJE, STYRKA, HOPP och LIV!!!!


Jag njuter fortfarande

LOVE YOU ALL! 

Fru Fundersam somnar med ett leende ... 

Av Fru Fundersam - 5 mars 2008 23:14

"Jobba, jobba, jobba, jooooobbba ...."

och så ramla ihop och vila.

Och så "jobbba, jobbba, jobba, joooobba."

(Vad gör man inte för att förbereda sin fest?)


Nu RAMLAR Frun ihop igen för sista gången idag.

Med värkande leder och hängande ögonlock.

Time to sleep. 


Tack för idag!!!! 

Av Fru Fundersam - 4 mars 2008 22:01

Ja, Frun har inte visat sig på bloggen den sista tiden ...

Som några säkert har märkt.


För hon har det hon gör denna vecka!


Det ska planeras, justeras, kollas, handlas, lagas ....

Nämligen så att det är PARTY på G.

Och Frun försöker hålla gamla tiders ånga uppe.

Med listor och listor och listor på allt som ska göras.

Scheman, placeringskort, tävlingar, musik, sånger, bilder .....


Kan inte skryta med att det går lätt som en dans.

Men GLAD och FÖRVÄNTANSFULL är jag i alla fall.


Har just kommit hem efter en alldeles för lång inhandlingsdag (kväll) i stan.

Med alldeles för långa armar ....Och nu måste alla kassarna med innehåll,

tas om hand ... Så mer än så här blir det inte på bloggen för idag.

(Får återkomma en annan dag.)


Ta hand om er alla!!!!

(Och varför inte fixa party ni med????

http://www.leco.se/nyhetssida/7015%20party%20hattar.JPG

Det piggar upp trötta tankar och lyser

sannerligen upp tillvaron.)


God natt!

Av Fru Fundersam - 1 mars 2008 17:06

Min go'a bonusdotter tipsade mig om

denna radiokanal, med HÄRLIG musik

- lite av varje - jazz, hiphop, latin  ....


Testa du med: Ledjam Radio 

Av Fru Fundersam - 1 mars 2008 17:03

En klurig tävling hittade jag hos Marydel.

Med fina smycken som vinst.

Rolig idé!!!! 

Frun har gissat ... 

Presentation

Omröstning

Kan man styra sin egen lycka?
 Ja - jag bestämmer allt själv
 Nej - ödet styr
 Nej - kultur, miljö, familj styr
 I större utsträckning än man först tror

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17 18
19
20
21
22
23
24 25 26 27
28
29 30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards