Alla inlägg den 24 november 2006

Av Fru Fundersam - 24 november 2006 17:36

Tänk att i Fru Fundersams (icke nämnbara) ålder, uppskattar man besöken hos föräldrarna. Tänk att få bli bjuden på drink och vin och middag, kaffe och kaka. Utan att behöva laga till något själv! Och träffa sina föräldrar som är GLADA för besök!

Det är en GLÄDJE att det blivit så, med åren. Fru Fundersam ömmar för sina gamla och de är bara rara! Så skulle det få vara i alla familjer ...

Av Fru Fundersam - 24 november 2006 10:19

Igår kväll knölade inloggningen till sig. Men nu var det fixat. Bra! Det börjar kännas nödvändigt att skriva här, titt som tätt ...Så jag skyndar mig att skriva några rader innan jag ska ge mig iväg. Frun ska, tillsammans med sin man, resa med buss och tåg för att hälsa på sina föräldrar över helgen. Det blir skönt! God mat och trevligt.Inte säkert att Frun får tid att titta in här så mycket under helgen därför.Trevlig helg alla goda, fina, glada läsare och bloggare!!!Skynda, skynda - gott om tid! Eller hur var det han sa, Gunde?

Presentation

Omröstning

Kan man styra sin egen lycka?
 Ja - jag bestämmer allt själv
 Nej - ödet styr
 Nej - kultur, miljö, familj styr
 I större utsträckning än man först tror

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24
25
26
27 28 29 30
<<< November 2006 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards