Direktlänk till inlägg 9 maj 2007

Har just sett intervjun med Bodil Malmsten

Av Fru Fundersam - 9 maj 2007 20:57

Underbar människa.

Hon är så snabb.

Så levande.

Så bright.

Så egen.

Så klok. 

Så häftig ...


Underbart program.

Babel special.

Han är bra på att intervjua ... 


Men tyvärr har teveapparaten krånglat - den stänger av sig med jämna mellanrum, så jag missade vissa delar av programmet. (Gammal teknik ...)

Ska gå in på svt.se och kolla om det går att se på nätet. 


 
 
Gilla

Gilla

9 maj 2007 23:12

Missade...
När går reprisen?

http://gb.bloggagratis.se

 
maria

maria

10 maj 2007 08:10

Jag vet inte om den nya tekniken är så mycket bättre alltid.... Vi har ganska ny teknik i huset, fast inte tv:n men det andra, boxer, dvd etc... Med fem manliga familjemedlemmar har jag fått ge mig. Det är nu bara den gamla tv:n jag håller fast i för kung och fosterland när alla tjatar om plattv osv. Varför köpa en ny tv när den gamla funkar alldeles utmärkt? Dessutom tror jag inte att jag skulle behärska en ny, det verkar vara så krångligt...

Jag tycker att det nästan aldrig funkar nu heller, efter att alla nya apparater har tillkommit. Nej, jag är ingen bakåtsträvare, jag använder ju mig av internet, blogg!!! Det är bara det att de nya apparaterna inte gillar mig riktigt och vill inte lyda när jag trycker på knapparna. Maken säger åt mig att göra si och så och jag kan faktiskt förstå instruktioner så jag gör si och så men det blir inte alltid si och så. Ett Lotteri alltså.

http://gnallspikarochlivsflanorer.bloggagratis.se

 
marie

marie

10 maj 2007 10:17

Ropa om du hittar den. Vill se och höra! Gillar henne!

http://carpediem.bloggagratis.se

 
Millis

Millis

10 maj 2007 10:32

Neeej, det missade jag, undrar om det går i repris. Bodil Malmsten är en av mina stora favoriter.

http://millis.bloggagratis.se

 
Filifjonkan skrattar

Filifjonkan skrattar

10 maj 2007 12:02

Godmiddag Fru Fundersam.
Tv krånglar säger du stänger av sig är det något som smittar tro hade raseriutbrott igår efter godnattbloggen fick riktigt anfall...läs får du se apropå tv.

http://filifjonkan-se

 
Ingen bild

Fru Fundersam

10 maj 2007 20:47

Här kan man titta på intervjun:
http://svt.se/svt/play/video.jsp?a=822598

eller så i tevereprisen:
SVT2 Söndag 13 maj 2007 kl 15.50
SVT2 Tisdag 15 maj 2007 kl 00.15

Nå, vad gäller teknik, så kan Frun bara säga: den är bra när den fungerar ...

 
Ingen bild

Filifjonkan

10 maj 2007 21:17

Godnatt med sig och sov så gott Filifjonkan tänker koja tidigt i kväll.

 
Ingen bild

Filifjonkan

11 maj 2007 12:37

Nu så har jag sett den damens intervju, Hon är speciell,Väldigt rakt på sak, Nu fungerar min teknik också...fnissar

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Fru Fundersam - 13 maj 2008 11:54

Denna blogg är avslutad. Men den ligger kvar tills vidare .... Här är Fru Fundersams sparade inlägg: AllmäntDagens trudeluttDrömmar och bilderFilmer och teaterFrun lagar matHumorHälsa & ohälsa & livsstilKulturfrågor och religionKärlek och vänskapLivs...

Av Fru Fundersam - 10 maj 2008 03:41

Fru Fundersam har funnits på bloggen sedan den 9 oktober 2006. I nitton månader. Eller ett och ett halvt år, drygt.  Det får räcka så.   Nu har bloggen gjort sitt och den som skrivit om Fru Fundersams förfärliga och härliga inre liv och yttre strapat...

Av Fru Fundersam - 8 maj 2008 21:50

Frun funderar OFTA och MYCKET, över vägen ut från hemmet till det hägrande arbetslivet! Det kommer att bli en LÅNG väg ...   Länge har Frun tittat på annonser om olika spännande lediga tjänster, och varje gång tänkt att: ...ja, men det...

Av Fru Fundersam - 8 maj 2008 21:23

Sommarvarmt har det varit i Fru Fundersamland, idag. Frun var ute i trädgården iklädd shorts och linne till sena kvällen. Och solen värmde gott när vinden mojnat. Då är det SKÖNT igen, att finnas till.  ...

Av Fru Fundersam - 7 maj 2008 20:49

Frun har nyss hälsat på små alldeles underbara kattungar. Och HUR ska det gå att motstå att ta sig an en av dem?  Det är nära nog otänkbart ...  ...

Presentation

Omröstning

Kan man styra sin egen lycka?
 Ja - jag bestämmer allt själv
 Nej - ödet styr
 Nej - kultur, miljö, familj styr
 I större utsträckning än man först tror

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11
12
13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Maj 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards