Direktlänk till inlägg 11 april 2007

Det blååÅååÅSER ..........

Av Fru Fundersam - 11 april 2007 10:56

Huvva.Det värsta jag vet.

 
 
Filifjonkan håller i sin hatt kämpar sig i

Filifjonkan håller i sin hatt kämpar sig i

11 april 2007 12:01

Godmiddag på dig. men det var ju hemskt så det blåser hos er här uppåt idag..såg att ditt fågelhus nästan tippat..och dörren till ett av uthusen har blåst upp men jag tog mig inte dit,idag får vi vara inne tror jag nog . Sätt på pannan mor så tar vi en kopp och tittar ut genom dina fina spetsgardiner du visade i ett fönster,

http://filifjonkan-se

 
maria

maria

11 april 2007 13:10

Hej fru Fundersam!

Jag har ju inte varit i bloggandets värld så länge ännu så jag vet inte riktigt vad jag har gett mig in på.... Fyrabarnsmamman sa en massa om länktåg och att jag skulle göra si och så. Jag gjorde det och jag tror inte att det blev rätt men, men nu är det så. Jag skulle lägga till tre egna favoriter och då valde jag dem jag besöker dagligen och däribland dig. Så nu vet du det och min länktågssida ligger ute även om den inte ser ut såsom jag ville.....

http://livskraft.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Fru Fundersam

11 april 2007 13:42

Jaa du maria, det är mycket i bloggvärlden som händer. Listor och tåg och bloggvänner som kommer och går. Jag har varit här i ett halvår på ett ungefär. Och ibland är jag mycket aktiv, ibland mindre. Kul att stifta nya bekantskaper är det i alla fall!

Klart vi tar en kopp kaffi, Fru Filifjonk. Inomhus idag. (Jag försökte mig på att hänga tvätt på sträcket ... med följden att jag fick jaga örngott över hela trakten.)
Kaffet är klart!!!!!
Kom och smaka.

 
Ingen bild

Filifjonkan igen

14 april 2007 09:00

Skrattar ser dig rusa efter örngotten som viftar iväg i vinden...tack för kaffet alltid trevligt att "hälsa på dig"

 
Tant Tagg

Tant Tagg

14 april 2007 13:57

Blåst var ordet. Var det Bull som sa det? Eller var det Bill? Om nu någon som läser min blogg har missat det så är annars blåst det värsta jag vet!

http://tanttagg.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Fru Fundersam - 13 maj 2008 11:54

Denna blogg är avslutad. Men den ligger kvar tills vidare .... Här är Fru Fundersams sparade inlägg: AllmäntDagens trudeluttDrömmar och bilderFilmer och teaterFrun lagar matHumorHälsa & ohälsa & livsstilKulturfrågor och religionKärlek och vänskapLivs...

Av Fru Fundersam - 10 maj 2008 03:41

Fru Fundersam har funnits på bloggen sedan den 9 oktober 2006. I nitton månader. Eller ett och ett halvt år, drygt.  Det får räcka så.   Nu har bloggen gjort sitt och den som skrivit om Fru Fundersams förfärliga och härliga inre liv och yttre strapat...

Av Fru Fundersam - 8 maj 2008 21:50

Frun funderar OFTA och MYCKET, över vägen ut från hemmet till det hägrande arbetslivet! Det kommer att bli en LÅNG väg ...   Länge har Frun tittat på annonser om olika spännande lediga tjänster, och varje gång tänkt att: ...ja, men det...

Av Fru Fundersam - 8 maj 2008 21:23

Sommarvarmt har det varit i Fru Fundersamland, idag. Frun var ute i trädgården iklädd shorts och linne till sena kvällen. Och solen värmde gott när vinden mojnat. Då är det SKÖNT igen, att finnas till.  ...

Av Fru Fundersam - 7 maj 2008 20:49

Frun har nyss hälsat på små alldeles underbara kattungar. Och HUR ska det gå att motstå att ta sig an en av dem?  Det är nära nog otänkbart ...  ...

Presentation

Omröstning

Kan man styra sin egen lycka?
 Ja - jag bestämmer allt själv
 Nej - ödet styr
 Nej - kultur, miljö, familj styr
 I större utsträckning än man först tror

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards