Direktlänk till inlägg 13 april 2007

Blues Brothers på krogen

Av Fru Fundersam - 13 april 2007 23:59

Fru Fundersam svängde sina lurviga....


Var på krogen - eller snarare musikpuben Katalin i Uppsala - och såg & lyssnade till blåsorkester och gospelkör i skön förening.


Musikhappening med Blues Brothers- låtar.


Det svängde, katten! 

 
 
maria

maria

15 april 2007 17:43

Hej på dig Fru Fundersam!

Jag, livskraft, har tydligen fått byta adress... Ville det alldeles i början när jag startade bloggen och skrev till dem men det har tagit så lång tid så jag trodde att det inte skulle ske. När jag kom hem ifrån nya huset idag så kom jag inte in på min sida och då förstod jag att de bytt min URL.

Uppsala! Det är ju nära mig... Jag pluggade i U-sala, på sociologen och har min småbröder där, en jobbandes och en studerande.

http://gnallspikarochlivsflanorer.bloggagratis.se

 
Fru Fundersam

Fru Fundersam

15 april 2007 19:21

Ahaaa...
Jag bor numera inte i Uppsala, utan en bit därifrån. På landet.
Men ibland lockar ju stan och jag har tre av mina fyra barn boende där, så det blir en del besök i stan.
Annars NJUTER jag av att vara lantbo numera. Jag som alltid varit stadsflicka förr.

http://frufundersam.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Tant Tagg

16 april 2007 09:38

Jag är imponerad av deras ROBES! (Alltså deras långa "klänningar".) Jag är ju själv gospelsångare! Jag förstår att det var bra.

 
Ingen bild

Fru Fundersam

16 april 2007 13:33

Vad roligt, Tant Tagg, att du sjunger gospel. Jag har en i bekantskapet som är gospelsångare, men sjunger inte gospel själv.

 
Filifjonkan haltar in

Filifjonkan haltar in

16 april 2007 14:59

Godeftermiddag.
Ser att det lärt bra är de många så brukar det vara så fint så man liksom ryser, Gospel är vackert Fint också när de markerar med sin klädedräkt att det är en kör,,,

http://filifjonkan-se

 
Ingen bild

magnus

7 maj 2007 20:07

hej jag spelade piano på konserten, du råkar möjligen inte ha några fler foton?
min mejl: pianokey_200@yahoo.se

 
Ingen bild

Fru Fundersam

7 maj 2007 22:24

Ska kolla.
Återkommer ...

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Fru Fundersam - 13 maj 2008 11:54

Denna blogg är avslutad. Men den ligger kvar tills vidare .... Här är Fru Fundersams sparade inlägg: AllmäntDagens trudeluttDrömmar och bilderFilmer och teaterFrun lagar matHumorHälsa & ohälsa & livsstilKulturfrågor och religionKärlek och vänskapLivs...

Av Fru Fundersam - 10 maj 2008 03:41

Fru Fundersam har funnits på bloggen sedan den 9 oktober 2006. I nitton månader. Eller ett och ett halvt år, drygt.  Det får räcka så.   Nu har bloggen gjort sitt och den som skrivit om Fru Fundersams förfärliga och härliga inre liv och yttre strapat...

Av Fru Fundersam - 8 maj 2008 21:50

Frun funderar OFTA och MYCKET, över vägen ut från hemmet till det hägrande arbetslivet! Det kommer att bli en LÅNG väg ...   Länge har Frun tittat på annonser om olika spännande lediga tjänster, och varje gång tänkt att: ...ja, men det...

Av Fru Fundersam - 8 maj 2008 21:23

Sommarvarmt har det varit i Fru Fundersamland, idag. Frun var ute i trädgården iklädd shorts och linne till sena kvällen. Och solen värmde gott när vinden mojnat. Då är det SKÖNT igen, att finnas till.  ...

Av Fru Fundersam - 7 maj 2008 20:49

Frun har nyss hälsat på små alldeles underbara kattungar. Och HUR ska det gå att motstå att ta sig an en av dem?  Det är nära nog otänkbart ...  ...

Presentation

Omröstning

Kan man styra sin egen lycka?
 Ja - jag bestämmer allt själv
 Nej - ödet styr
 Nej - kultur, miljö, familj styr
 I större utsträckning än man först tror

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards