Direktlänk till inlägg 13 februari 2007

Dags igen ....

Av Fru Fundersam - 13 februari 2007 18:07

"Nu finns bokreakatalogerna ute och man kan, om man är lagd åt det hållet, göra förhandsbeställningar" läser jag på en blogg. Februari - födelsedagsmånad, sportlovsmånad, blodapelsinsmånad, fetisdagsbullemånad, bokreamånad ...Kanske att det blir en eller ett par böcker. Men Frun köper ju böcker hela året om. Alldeles för många. Som hon inte har råd med ... Och överallt i huset är de staplade.De underbara böckerna ...Ska ta mig in till Staden och hämta kataloger i alla fall. Om de nu inte kommer med Posten.

 
 
Ingen bild

Alexandra

13 februari 2007 22:30

Ja, böcker ... tror jag skulle kunna köpa hur många som helst. Och kan inte göra mig av med dom heller. Tur jag har ett stort hus.

Sov så gott!

 
Gerda-Thyra

Gerda-Thyra

13 februari 2007 22:47

Åh, visst är det roligt med böcker...! Jag ska gå på bokrean, det brukar jag alltid göra! Men jag förbeställer aldrig...jag vill liksom gå omkring och TA på böckerna och bläddra....

http://gerda-thyra.bloggagratis.se

 
Ingen bild

marie

15 februari 2007 00:55

Så är det alltid. Bokrean är samtidigt med min dotters födelsedag, men för tidigt! Dottern fyller den 26:e och bokrean brukar börja då så man kan inte hinna köpa böcker åt henne! Får väl bli guld, diamanter och en ny bil då! Suck!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Fru Fundersam - 13 maj 2008 11:54

Denna blogg är avslutad. Men den ligger kvar tills vidare .... Här är Fru Fundersams sparade inlägg: AllmäntDagens trudeluttDrömmar och bilderFilmer och teaterFrun lagar matHumorHälsa & ohälsa & livsstilKulturfrågor och religionKärlek och vänskapLivs...

Av Fru Fundersam - 10 maj 2008 03:41

Fru Fundersam har funnits på bloggen sedan den 9 oktober 2006. I nitton månader. Eller ett och ett halvt år, drygt.  Det får räcka så.   Nu har bloggen gjort sitt och den som skrivit om Fru Fundersams förfärliga och härliga inre liv och yttre strapat...

Av Fru Fundersam - 8 maj 2008 21:50

Frun funderar OFTA och MYCKET, över vägen ut från hemmet till det hägrande arbetslivet! Det kommer att bli en LÅNG väg ...   Länge har Frun tittat på annonser om olika spännande lediga tjänster, och varje gång tänkt att: ...ja, men det...

Av Fru Fundersam - 8 maj 2008 21:23

Sommarvarmt har det varit i Fru Fundersamland, idag. Frun var ute i trädgården iklädd shorts och linne till sena kvällen. Och solen värmde gott när vinden mojnat. Då är det SKÖNT igen, att finnas till.  ...

Av Fru Fundersam - 7 maj 2008 20:49

Frun har nyss hälsat på små alldeles underbara kattungar. Och HUR ska det gå att motstå att ta sig an en av dem?  Det är nära nog otänkbart ...  ...

Presentation

Omröstning

Kan man styra sin egen lycka?
 Ja - jag bestämmer allt själv
 Nej - ödet styr
 Nej - kultur, miljö, familj styr
 I större utsträckning än man först tror

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28
<<< Februari 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards