Direktlänk till inlägg 14 februari 2007

Hjärtlig hjälp

Av Fru Fundersam - 14 februari 2007 14:05

Alter Ego uppmanar oss att göra något hjärtligt idag. Till exempel anmäla sig till donationsregistret, för att kunna hjälpa andra.
Det är en fin tanke!
Jag sparar länken och funderar ett tag till
på om vad jag vill.

 
 
Ingen bild

Iota

14 februari 2007 14:32

Självklart! Dom får ta allt dom vill om det kan vara något att ha. Man behöver det inte själv när man ligger där. Har anmält mig för flera år sedan.

 
Manne

Manne

14 februari 2007 16:12

Så.

Frun har inte heller bestämt sig?
Samma här. Vet inte varför, men det känns inte rätt att göra det innan man är på det klara med vad man vill...

Funderar också vidare, men tackar för länken.

http://one2many.bloggagratis.se

 
Ingen bild

marie

14 februari 2007 16:23

Text på mitt kort: Ta det som går. Lycka till!

 
Filifjonkan

Filifjonkan

14 februari 2007 16:47

Ja det är behjärtansvärt verkligen Har också anmält mig för flera år sedan men har så risig kvalite på min lekamen nu mera så jag tror inte grejorna duger..
Hoppas din huvudvärk givit upp nu så du får en bra dag med!

http://filifjonkan-se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Fru Fundersam - 13 maj 2008 11:54

Denna blogg är avslutad. Men den ligger kvar tills vidare .... Här är Fru Fundersams sparade inlägg: AllmäntDagens trudeluttDrömmar och bilderFilmer och teaterFrun lagar matHumorHälsa & ohälsa & livsstilKulturfrågor och religionKärlek och vänskapLivs...

Av Fru Fundersam - 10 maj 2008 03:41

Fru Fundersam har funnits på bloggen sedan den 9 oktober 2006. I nitton månader. Eller ett och ett halvt år, drygt.  Det får räcka så.   Nu har bloggen gjort sitt och den som skrivit om Fru Fundersams förfärliga och härliga inre liv och yttre strapat...

Av Fru Fundersam - 8 maj 2008 21:50

Frun funderar OFTA och MYCKET, över vägen ut från hemmet till det hägrande arbetslivet! Det kommer att bli en LÅNG väg ...   Länge har Frun tittat på annonser om olika spännande lediga tjänster, och varje gång tänkt att: ...ja, men det...

Av Fru Fundersam - 8 maj 2008 21:23

Sommarvarmt har det varit i Fru Fundersamland, idag. Frun var ute i trädgården iklädd shorts och linne till sena kvällen. Och solen värmde gott när vinden mojnat. Då är det SKÖNT igen, att finnas till.  ...

Av Fru Fundersam - 7 maj 2008 20:49

Frun har nyss hälsat på små alldeles underbara kattungar. Och HUR ska det gå att motstå att ta sig an en av dem?  Det är nära nog otänkbart ...  ...

Presentation

Omröstning

Kan man styra sin egen lycka?
 Ja - jag bestämmer allt själv
 Nej - ödet styr
 Nej - kultur, miljö, familj styr
 I större utsträckning än man först tror

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28
<<< Februari 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards