Direktlänk till inlägg 25 januari 2008

Test igen

Av Fru Fundersam - 25 januari 2008 13:20

Ruth tipsade om ett test som man kan göra (i underhållningssyfte)

för att ta reda på hur man är ....


Så här blev Fru Fundersams resultat:


  • Du finner din energi i den inre världen och gillar att tänka på saker (utan att nödvändigtvis tala om dem). Du anstränger dig att förstå andra människor.
  • Du flyter med strömmen och tar beslut i sista stund - ibland låter du t.o.m andra personer fatta dina beslut åt dig. Du är en mycket flexibel person, som trivs med fria ramar och lösa avtal.
  • Du fokuserar på "the big picture" och tycker om att teoretisera över VARFÖR saker fungerar som de gör (medan du inte bekymrar dig så mycket om detaljerna). Du är en kreativ person, som gillar att experimentera.
  • Du lever dig gärna in i andra människors situation och är snabb att stötta andra om de har behov för det. Du värdesätter känslosamhet och tar ofta beslut utifrån dina personliga värderingar.
 
 

Undrar jag, hur många olika resultat det kan bli i såna här tester. Antagligen lika många som de olika sätt man kan se på sig själv. För ibland är jag ju oerhört strukturerad och ibland vill jag inte ha någon struktur alls ... Till exempel. Det varierar ju STORT!


Kul att leka i alla fall! 

 
 
Ingen bild

La famiglia

26 januari 2008 02:06

Precis samma svar fick jag.

 
Ingen bild

Fru Fundersam

26 januari 2008 16:11

Då kanske vi är lika varandra???!!!???
I alla fall på att svara på test ;-)
Ha en fin lördag kväll!

 
Anna-Lys

Anna-Lys

26 januari 2008 19:24

Du finner din energi i den inre världen och gillar att tänka på saker (utan att nödvändigtvis tala om dem). Du anstränger dig att förstå andra människor.

Du gillar att ha struktur och ordning i ditt liv. Du använder troligtvis din kalender flitigt för att hålla koll på de saker du skall komma ihåg. Du fattar snabbt beslut – även när det gäller din värdering av andra människor. Därför kan din omgivning uppfatta dig som lite dominant emellanåt.

Du fokuserar på "the big picture" och tycker om att teoretisera över VARFÖR saker fungerar som de gör (medan du inte bekymrar dig så mycket om detaljerna). Du är en kreativ person, som gillar att experimentera.

Du tänker logisk och värdesätter problemlösning där du får använda huvudet. Du är en ärlig och renhjärtad person, som bedömer andra människor utifrån samma värderingar som du bedömer dig själv.

http://anna-lys.blogspot.com

 
Anna-Lys

Anna-Lys

26 januari 2008 19:26

Inte f-n är jag dominant!!!!!
säger jag och slår näven i bordet ;-)

(titta Hjärna in i vår dolls-lekstuga
http://amusepart.blogspot.com

;-)

GÖR SOM JAG SÄGER !!!!

hi hi hi fniss

http://anna-lys.blogspot.com

 
Ingen bild

Fru Fundersam viker sig ...

26 januari 2008 21:00

Fniss, fniss.
Jag viker mig (av skratt). Inte'rå!
Inte är väl du ... Men tack för länken!!!
Kul grejer. Och nu har jag lagt upp den under "Mina länkar".

 
Anna-Lys

Anna-Lys

26 januari 2008 23:26

e´ja int´?

Tack känner oss hedrade av att få vara med i länkarna! :-D Vill du vara med och tramsa?

http://anna-lys.blogspot.com

 
Anna-Lys

Anna-Lys

26 januari 2008 23:29

Nu när jag ändå utelämnat nästan allt om mig kan du lika gärna på resten
http://museart.blogspot.com (the serious one)


http://anna-lys.blogspot.com

 
Vita vimsar men fokuserar på The big picture

Vita vimsar men fokuserar på The big picture

27 januari 2008 14:04

Jag fick exakt samma svar som Frun

http://vitabrevis.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Fru Fundersam

27 januari 2008 18:34

Anna-Lys - Jag tramsar bäst härinne hos mig ... men kommer gärna på besök hos dig på alla dina ställen då & då :-)
Och Vita - Om man aldrig vimsade runt, skulle man kanske inte heller ha behov av att fokusera ...

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Fru Fundersam - 13 maj 2008 11:54

Denna blogg är avslutad. Men den ligger kvar tills vidare .... Här är Fru Fundersams sparade inlägg: AllmäntDagens trudeluttDrömmar och bilderFilmer och teaterFrun lagar matHumorHälsa & ohälsa & livsstilKulturfrågor och religionKärlek och vänskapLivs...

Av Fru Fundersam - 10 maj 2008 03:41

Fru Fundersam har funnits på bloggen sedan den 9 oktober 2006. I nitton månader. Eller ett och ett halvt år, drygt.  Det får räcka så.   Nu har bloggen gjort sitt och den som skrivit om Fru Fundersams förfärliga och härliga inre liv och yttre strapat...

Av Fru Fundersam - 8 maj 2008 21:50

Frun funderar OFTA och MYCKET, över vägen ut från hemmet till det hägrande arbetslivet! Det kommer att bli en LÅNG väg ...   Länge har Frun tittat på annonser om olika spännande lediga tjänster, och varje gång tänkt att: ...ja, men det...

Av Fru Fundersam - 8 maj 2008 21:23

Sommarvarmt har det varit i Fru Fundersamland, idag. Frun var ute i trädgården iklädd shorts och linne till sena kvällen. Och solen värmde gott när vinden mojnat. Då är det SKÖNT igen, att finnas till.  ...

Av Fru Fundersam - 7 maj 2008 20:49

Frun har nyss hälsat på små alldeles underbara kattungar. Och HUR ska det gå att motstå att ta sig an en av dem?  Det är nära nog otänkbart ...  ...

Presentation

Omröstning

Kan man styra sin egen lycka?
 Ja - jag bestämmer allt själv
 Nej - ödet styr
 Nej - kultur, miljö, familj styr
 I större utsträckning än man först tror

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4
5
6
7 8 9 10
11
12
13
14 15 16 17 18 19
20
21 22 23 24 25
26
27
28 29 30 31
<<< Januari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards