Direktlänk till inlägg 26 augusti 2007

Utmaning

Av Fru Fundersam - 26 augusti 2007 20:35

Har blivit utmanad av Vita. Och antar utmaningen:



(*) Den som blir utmanad skriver ett eget blogginlägg om sina 8 fakta/vanor.

(*) I slutet av inlägget skriver du 8 personer.

  • Älskar att bli lurad till skratt.
  • Jag har tidigare alltid funderat alldeles för mycket vad andra ska tycka och tänka om mig, men numera lär jag mig att känna efter vad jag själv tycker och tänker och vill.
  • Tycker att det är spännande med livsberättelser och gillar därför intressanta bloggar, böcker och pjäser.
  • Jag är gift för andra gången, har fyra barn, två bonusbarn och fyra barnbarn.
  • Gillar allt som har med min lust att göra, men klarar inte plikten lika bra längre.
  • Jag bor på landet, för första gången i mitt liv.
  • Har en tretti år gammal dröm, som jag äntligen försöker få att gå i uppfyllelse.
  • Njuter av romantik, dramatik och stora känslor.

Nu utmanar jag i min tur: Anna-Lys, Avataria, malve, Manne, Maskrosblomman, Tant Tagg, Sagolikt,GIS-mormor

NYFIKEN är jag på vad ni kommer att svara ...





 
 
malve

malve

26 augusti 2007 21:19

Skulle precis välja dej till samma utmaning. :) Min är strax klar, ska bara fixa länkarna.

http://www.malves.blogg.se

 
pia

pia

26 augusti 2007 21:21

Tackar för utmaningen återkommer om jag tar den senare...Allt gott till dig,
Kram vi hörs!

http://maskrosblomman

 
Vita

Vita

26 augusti 2007 21:51

Det är kul att se hur bloggvännerna svarar...jag glömde att att skriva att jag gillar historier ur livet, skratt och stora känslor, men du påminde mig

http://vitabrevis.bloggagratis.se

 
Anna-Lys

Anna-Lys

27 augusti 2007 07:21

Hej du Fundelerare ;-)

Ska du nu tvinga en annan till att fundelera över vanor och gamla ban-anor :-)
Det här kräver sin tid!

Är det OK att skriva på svengelska?

(( kram ))

PS Var sommaren till belåtenhet? DS

http://anna-lys.blogspot.com

 
Ingen bild

Fru Fundersam flinar

27 augusti 2007 13:23

Kul att ni hänger på.
Ibland kan lekarna leda till nya tankar ...
(Ibland inte)
Sommaren var till belåtenhet :-)
Och hösten är visst redan här.
Kyligt i luften = skönt!

 
Ingen bild

Tant Tagg

27 augusti 2007 13:44

Självklart antar jag utmaningen!
Men det dröjer innan jag publicerar mig!
Jag kom till Världens Ände i natt och dagen har bara börjat.
Nu drar jag till Bageriet!

 
Ingen bild

Avataria

28 augusti 2007 08:32

Vissa drömmar är underbara att förverkliga - andra gör sig bäst som drömmar...

 
pia

pia

28 augusti 2007 17:57

Är nu färdig med utmaningen!

Allt gott till Frun
KRAM!

http://maskrosblomman

 
Sago

Sago

28 augusti 2007 20:22

Japp! Antagit och skrivit:-)

Ha det gott!

http://sagolikt.wordpress.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Fru Fundersam - 13 maj 2008 11:54

Denna blogg är avslutad. Men den ligger kvar tills vidare .... Här är Fru Fundersams sparade inlägg: AllmäntDagens trudeluttDrömmar och bilderFilmer och teaterFrun lagar matHumorHälsa & ohälsa & livsstilKulturfrågor och religionKärlek och vänskapLivs...

Av Fru Fundersam - 10 maj 2008 03:41

Fru Fundersam har funnits på bloggen sedan den 9 oktober 2006. I nitton månader. Eller ett och ett halvt år, drygt.  Det får räcka så.   Nu har bloggen gjort sitt och den som skrivit om Fru Fundersams förfärliga och härliga inre liv och yttre strapat...

Av Fru Fundersam - 8 maj 2008 21:50

Frun funderar OFTA och MYCKET, över vägen ut från hemmet till det hägrande arbetslivet! Det kommer att bli en LÅNG väg ...   Länge har Frun tittat på annonser om olika spännande lediga tjänster, och varje gång tänkt att: ...ja, men det...

Av Fru Fundersam - 8 maj 2008 21:23

Sommarvarmt har det varit i Fru Fundersamland, idag. Frun var ute i trädgården iklädd shorts och linne till sena kvällen. Och solen värmde gott när vinden mojnat. Då är det SKÖNT igen, att finnas till.  ...

Av Fru Fundersam - 7 maj 2008 20:49

Frun har nyss hälsat på små alldeles underbara kattungar. Och HUR ska det gå att motstå att ta sig an en av dem?  Det är nära nog otänkbart ...  ...

Presentation

Omröstning

Kan man styra sin egen lycka?
 Ja - jag bestämmer allt själv
 Nej - ödet styr
 Nej - kultur, miljö, familj styr
 I större utsträckning än man först tror

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Augusti 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards