Alla inlägg den 13 november 2007

Av Fru Fundersam - 13 november 2007 23:46

Nu när barnbarnen blivit lite "större" (mellan 1 och 2 år)...

... kan man prata i telefonen med dem.

Oftast hörs bara lite andning på andra sidan.

Eller så kommer ett förvånat  "mojmoj?".


Idag blev lilla E. så glad när vi pratade i telefonen,

att hon gick till ytterdörren för att se om jag skulle dyka upp där. 

Men det gjorde jag ju inte.

http://www.lund.se/upload/Nyheter/Bilder/telefon.jpg

För jag var ju bara "i telefonen".


Livet är fullt av gåtor. 



Av Fru Fundersam - 13 november 2007 14:58

"Posten är ju så tråkig ...

Ingenting kommer i lådan utom räkningar och reklam ..." 


- FEL, FEL, FEL!!!

Icke sa Nicke!


Frun skriver små kort och skickar, beställer foton och begagnade grejer, 

och får hälsningar och små paket tillbaka i brevlådan ...

(Inte alldeles billigt, men dock ett NÖJE!) 


Idag kom en stor bunt foton.

Så nu ska Frun klistra in i sina album! 

Bilden “http://kornet.nu/blindhona/arkiv/images/fotoalbum.jpg” kan inte visas, då den innehåller fel.

(Fast bilderna ovan är inte Fruns bilder ...) 

Presentation

Omröstning

Kan man styra sin egen lycka?
 Ja - jag bestämmer allt själv
 Nej - ödet styr
 Nej - kultur, miljö, familj styr
 I större utsträckning än man först tror

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24
25
26 27 28 29 30
<<< November 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards