Alla inlägg den 27 november 2007

Av Fru Fundersam - 27 november 2007 23:45

Jag har orkat ...

... med bara en liten gråt- och sovpaus mitt på dagen.

Huvudet har inte uppträtt lika "elektriskt" som tidigare ... 


(Och doktorn var nöjd med mina försök till att bli medicinfri.)


Och Herrn och jag har haft en fin kväll med god mat och slipning och målning och lite annat ...

Och livet ÄR ju ganska bra faktiskt :-)


Nu är det hög tid att krypa ner tillsammans.

Måste bara bädda med nya lakan först,

för det hade jag ju glömt ....


SOV GOTT ALLA GODA & FINA VÄNNER out there ...

Av Fru Fundersam - 27 november 2007 09:16

Morgonstund har guld i mund ...

Solens låga strålar slickar snötäckt Fru Fundersamby. Och jag har varit ute och sopat undan snön framför dörren.


Hur underbart är det inte? Jag är så lycklig att jag börjar bli mig själv igen. Jag har väl aldrig varit påtagligt morgonpigg, så det är inte det jag strävar efter, men bara känslan av att kunna vakna som en normal människa .... Åååååå, jag är så glad!!!!!


Idag ska jag till doktorn och tala om att jag har tagit bort medicinen. Det har h*n ingen aning om. Sist vi träffades bad h*n mig att öka medicinen istället. Undrar hur h*n kommer att reagera ...

Presentation

Omröstning

Kan man styra sin egen lycka?
 Ja - jag bestämmer allt själv
 Nej - ödet styr
 Nej - kultur, miljö, familj styr
 I större utsträckning än man först tror

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24
25
26 27 28 29 30
<<< November 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards