Direktlänk till inlägg 2 oktober 2007

Och så är jag taggad

Av Fru Fundersam - 2 oktober 2007 13:03

Taggad att snart dricka kaffe ....


men också taggad av Avataria.

Så då kör vi igång, igen ......



Här är reglerna:

1. Link/länka till den som har taggat dig!

2. Berätta 7 personliga sanningar om dig!

3. Tagga 7 nya personer i slutet av ditt inlägg!

4. Skriv ett meddelande i de 7 personernas blogg så att

de uppmärksammar att de blivit taggade


Och personliga sanningar...

  • Jag har en livslång ångest för vad jag ska bli när jag blir stor
  • Jag är lång och tror fortfarande att jag är smal, fast jag har en aning övervikt numera
  • Jag har fortfarande ganska mycket kontrollbehov, men älskar att släppa loss
  • Jag gillar inte att andra bossar mig
  • Som barn har jag haft hjärnskakning två gånger, brutit armen tre gånger, slagit svanskotan ett antal gånger, bränt mig på armen så att jag fått ett stort ärr, slagit i pannan och fått sy, klivit på glas som gått genom halva tån, klivit på en rostig spik och måst stelkrampsvaccinera, sparkat med foten genom ett fönster och skrubbat mig förstås.
  • Jag är nyfiken på vad andra tänker och hur de lever
  • Jag tycker att det är outsägligt trist att räkna pengar

Och jag taggar i min tur:

Di 

malve

margus 

mirandas mellanrum 

manne

undercover 

Vita 




 
 
Alma

Alma

2 oktober 2007 13:36

Kontrollbehov är ibland jobbigt sa "en som vet"

http://carpediem.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Fru Fundersam

2 oktober 2007 13:45

Ja, men visst är det. Släpp, släpp, släpp ....

 
Miranda

Miranda

2 oktober 2007 15:34

Aha... Tack för taggen! (kan man säga så? :)) Ska också dricka kaffe. Tar itu med sanningarna sedan.

http://mirandasmellanrum.blogspot.com

 
UnderCover

UnderCover

2 oktober 2007 20:15

Hm, jobbar ju undercover och då funkar det lixom inte med taggningar. No hard feelings hoppas jag :o)

http://undercover.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Fru Fundersam

3 oktober 2007 09:29

Ska titta in till dig Miranda och se ...
Och undercover, No hard feelings. Så klart!
På bloggen gör man ju som man vill. Tycker som man vill. (Bara man inte hänger ut andra ...)

 
margus

margus

3 oktober 2007 21:15

Får tacka för uppmärksamheten. Sanningar är jag inte rädd för, men har så fruktansvärt svårt för att "vara lydíg". Ska se vad jag kan göra...

http://margus.bloggagratis.se

 
malve

malve

5 oktober 2007 18:51

God kväll. Nu har jag tagit mej an din taggning.

http://malves.blogg.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Fru Fundersam - 13 maj 2008 11:54

Denna blogg är avslutad. Men den ligger kvar tills vidare .... Här är Fru Fundersams sparade inlägg: AllmäntDagens trudeluttDrömmar och bilderFilmer och teaterFrun lagar matHumorHälsa & ohälsa & livsstilKulturfrågor och religionKärlek och vänskapLivs...

Av Fru Fundersam - 10 maj 2008 03:41

Fru Fundersam har funnits på bloggen sedan den 9 oktober 2006. I nitton månader. Eller ett och ett halvt år, drygt.  Det får räcka så.   Nu har bloggen gjort sitt och den som skrivit om Fru Fundersams förfärliga och härliga inre liv och yttre strapat...

Av Fru Fundersam - 8 maj 2008 21:50

Frun funderar OFTA och MYCKET, över vägen ut från hemmet till det hägrande arbetslivet! Det kommer att bli en LÅNG väg ...   Länge har Frun tittat på annonser om olika spännande lediga tjänster, och varje gång tänkt att: ...ja, men det...

Av Fru Fundersam - 8 maj 2008 21:23

Sommarvarmt har det varit i Fru Fundersamland, idag. Frun var ute i trädgården iklädd shorts och linne till sena kvällen. Och solen värmde gott när vinden mojnat. Då är det SKÖNT igen, att finnas till.  ...

Av Fru Fundersam - 7 maj 2008 20:49

Frun har nyss hälsat på små alldeles underbara kattungar. Och HUR ska det gå att motstå att ta sig an en av dem?  Det är nära nog otänkbart ...  ...

Presentation

Omröstning

Kan man styra sin egen lycka?
 Ja - jag bestämmer allt själv
 Nej - ödet styr
 Nej - kultur, miljö, familj styr
 I större utsträckning än man först tror

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27
28
29 30 31
<<< Oktober 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards