Direktlänk till inlägg 4 oktober 2007

Jag blir galen!

Av Fru Fundersam - 4 oktober 2007 12:10

Den rackarns Blogga Gratis krånglar för mig idag!

Jag får vänta i evigheter på att sidorna ska poppa opp.

Hur ska man då hinna läsa och kommentera????

 
 
helga

helga

4 oktober 2007 12:24

Jag har mailat info@bloggagratis.se idag och ber om besked hur de ska lösa strulet som varit den sista tiden. Vi får se om jag får något svar!!

http://www.helga1.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Fru Fundersam

4 oktober 2007 12:31

Bra Helga!!!!!
:-))

 
Alma

Alma

4 oktober 2007 13:34

Hihi! Jag har mailat både igår och idag :)
Blir tokig. Hinner ju diska under tiden man väntar på att det ska mala klart!

http://carpediem.bloggagratis.se

 
UnderCover

UnderCover

4 oktober 2007 18:12

Finns bara ett ord som gäller när bloggen bråkar som den gjort ett tag nu; t r ö t t s a m t !
:o)

http://undercover.bloggagratis.se

 
Ruth

Ruth

4 oktober 2007 18:14

Ja nog blir man rejält förbannat (på ren Svenska), tror det är besöksräknaren som orsakar det, den söker och söker för att registrera besökaren, oftast så kommer man in med mycket tålamod (även så på vanliga hemsidor oxå, då syns inte räknaren när man väl blir insläppt). Skit är det. Tror inte Helga får något svar, har vid ett par tidligare tilfällen mailat och frågat saker, men inget svar.

http://bernamis.bloggagratis.se

 
Tant Tagg

Tant Tagg

5 oktober 2007 11:17

Det har krånglat för mig också.
Hela veckan.
Men jag trodde att det berodde på att jag just nu använder en gammal bärbar Mac G4, för att pc:n inte är brukbar med omvärlden, efter jag byggt ett trådlöst nätverk. Jag klarade nämligen inte att konfigurera den trådlösa nätverksadaptern för Windows XP och väntar nu på en person som ska hjälpa mig. På macen använder jag Safari som webbläsare och det fungerade hur dåligt som helst på bloggagratis.se. Jag saknade Googles verktygslåda på Safari och igårkväll ville jag ladda hem den. Det visade sig att då var jag tvungen att använda FireFox som webbläsare i stället och laddade hem den också. Och DÅ i går kväll, plötsligt så funkade bloggagratis bättre, med den nya webbläsaren!
Bloggagratis verktygslåda på formuläret, som jag skriver in mina inlägg i blev plötsligt synligt. Besöksräknaren sökte inte längre, allt gick snabbare på sidan.
Märkligt.
Vad ska man tro?

http://tanttagg.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Filifjonkan muttrar argt

7 oktober 2007 11:27

Ja det är hopplöst fortfarande idag gick det inte att kommentera hos en den tog det inte hur jag väntade så stängde den man blir ju sur,,det har varit krabbigt och segt som kola länge, Har skrivit och bett dem fixa till det jag med Sett många som tänker byta bloggadress..tråkigt ...

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Fru Fundersam - 13 maj 2008 11:54

Denna blogg är avslutad. Men den ligger kvar tills vidare .... Här är Fru Fundersams sparade inlägg: AllmäntDagens trudeluttDrömmar och bilderFilmer och teaterFrun lagar matHumorHälsa & ohälsa & livsstilKulturfrågor och religionKärlek och vänskapLivs...

Av Fru Fundersam - 10 maj 2008 03:41

Fru Fundersam har funnits på bloggen sedan den 9 oktober 2006. I nitton månader. Eller ett och ett halvt år, drygt.  Det får räcka så.   Nu har bloggen gjort sitt och den som skrivit om Fru Fundersams förfärliga och härliga inre liv och yttre strapat...

Av Fru Fundersam - 8 maj 2008 21:50

Frun funderar OFTA och MYCKET, över vägen ut från hemmet till det hägrande arbetslivet! Det kommer att bli en LÅNG väg ...   Länge har Frun tittat på annonser om olika spännande lediga tjänster, och varje gång tänkt att: ...ja, men det...

Av Fru Fundersam - 8 maj 2008 21:23

Sommarvarmt har det varit i Fru Fundersamland, idag. Frun var ute i trädgården iklädd shorts och linne till sena kvällen. Och solen värmde gott när vinden mojnat. Då är det SKÖNT igen, att finnas till.  ...

Av Fru Fundersam - 7 maj 2008 20:49

Frun har nyss hälsat på små alldeles underbara kattungar. Och HUR ska det gå att motstå att ta sig an en av dem?  Det är nära nog otänkbart ...  ...

Presentation

Omröstning

Kan man styra sin egen lycka?
 Ja - jag bestämmer allt själv
 Nej - ödet styr
 Nej - kultur, miljö, familj styr
 I större utsträckning än man först tror

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27
28
29 30 31
<<< Oktober 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards