Direktlänk till inlägg 21 januari 2007

Hemma igen men inte med Comhem

Av Fru Fundersam - 21 januari 2007 21:27

Kunde inte hjälpa mamma färdigt med hennes dataproblem.Vad är comhem för ett företag egentligen?På lördagen svarade de inte alls: När vi ringde sa en röst:Är du kund hos Com hem - tryck 1. Och så tryckte vi 1 - då sa rösten: LÄGG PÅ! På söndagen satt vi i kö i två timmar (från plats 24 i kön)och när vi äntligen var nummer ett i kön ... då kopplades samtalet bort!!!!!Snacka om OBEFINTLIG kundvård.Nu har vi rullat hemåt och lämnat mamma med krånglande dator ... Får försöka hjälpa på avstånd istället.

 
 
Ingen bild

Filifjonkan

21 januari 2007 23:45

Kära nån sådan service. Under all kritik. Fy dom.Må deras försäljning sjunka drastiskt! Krånglande datorer gör en lite irriterad.Är den sönder?Kanske någon på bloggen vet om du slänger ut en fråga. Finns mycket dold kunskap i vår lilla virtuella bloggvärld! :)

 
Jossan

Jossan

22 januari 2007 09:09

Näää...sa de verkligen "Lägg på"? Förvånar mig i och för sig inte. Är själv kund hos comhem och har haft problem med deras kundservice. De skickade till exempel två modem till mig. *Hrm undrar om man kan sälja det extra modemet på Blocket*

http://jossans.bloggagratis.se

 
Ingen bild

La famiglia

22 januari 2007 21:35

Om du känner dig frustrerad, gör som jag. Skriv ett blogginlägg om deras obefinliga kundcervise och skicka det sedan till företaget. Jag har ännu inte fått svar på min mejl till telia, men jag väntar med spänning. Och det känns alltid bättre efteråt.
Vad gäller kunskapen på bloggen håller jag med Filifjonkan. Det erfor jag igår med min fråga om MSN i går.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Fru Fundersam - 13 maj 2008 11:54

Denna blogg är avslutad. Men den ligger kvar tills vidare .... Här är Fru Fundersams sparade inlägg: AllmäntDagens trudeluttDrömmar och bilderFilmer och teaterFrun lagar matHumorHälsa & ohälsa & livsstilKulturfrågor och religionKärlek och vänskapLivs...

Av Fru Fundersam - 10 maj 2008 03:41

Fru Fundersam har funnits på bloggen sedan den 9 oktober 2006. I nitton månader. Eller ett och ett halvt år, drygt.  Det får räcka så.   Nu har bloggen gjort sitt och den som skrivit om Fru Fundersams förfärliga och härliga inre liv och yttre strapat...

Av Fru Fundersam - 8 maj 2008 21:50

Frun funderar OFTA och MYCKET, över vägen ut från hemmet till det hägrande arbetslivet! Det kommer att bli en LÅNG väg ...   Länge har Frun tittat på annonser om olika spännande lediga tjänster, och varje gång tänkt att: ...ja, men det...

Av Fru Fundersam - 8 maj 2008 21:23

Sommarvarmt har det varit i Fru Fundersamland, idag. Frun var ute i trädgården iklädd shorts och linne till sena kvällen. Och solen värmde gott när vinden mojnat. Då är det SKÖNT igen, att finnas till.  ...

Av Fru Fundersam - 7 maj 2008 20:49

Frun har nyss hälsat på små alldeles underbara kattungar. Och HUR ska det gå att motstå att ta sig an en av dem?  Det är nära nog otänkbart ...  ...

Presentation

Omröstning

Kan man styra sin egen lycka?
 Ja - jag bestämmer allt själv
 Nej - ödet styr
 Nej - kultur, miljö, familj styr
 I större utsträckning än man först tror

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Januari 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards