Direktlänk till inlägg 25 januari 2007

Inskrivet i kalendern

Av Fru Fundersam - 25 januari 2007 21:58

Bild från Upsala Stadsteaters hemsida, foto: Joel Persson


När man känner sig så där lite nedstämd ... kan det vara bra att planera in ett par-tre roliga saker som man ska göra. Det har jag gjort ...

Jag har planerat in bio på söndag - Underbara älskade, med bland andra Micke Nyqvist - och musikteater på onsdag - Upsala Stadsteater: Blodsband eller hur jag lärde mig älska Johnny Cash, med bland andra Freddie Wadling - och så åker vi till Göteborg och Filmfestivalen om drygt en vecka! Ojojoj ...

Inte illa va?

MYCKET för Fru Fundersam att se fram emot.

 
 
Ingen bild

Alexandra

25 januari 2007 22:22

Godnatt, lika intressant som vanligt!
ler

 
Ingen bild

Filifjonkan

25 januari 2007 23:07

Åhh så mycket roligt du har framför dig . Freddi Wadling är en skön prick...har en del låtar med honom.Godnatt fru Fundersam må ditt huvud vila på din kudde i stilla ro inatt.

 
Ingen bild

La famiglia

26 januari 2007 08:21

Jag brukar ofta vara i Göteborg vid tiden för filmfestivalen, men jag åker dit för att gå på nyårsrevy. Hur som helst, om du ska på filmfestival tycker jag du ska göra som många andra filmfestivalbesökare, gå och fika på kafé Husaren, som ligger i korsningen Husargatan- Haga nygata i Haga. Där är det trevligt, bullarna har en diameter på 20cm och chokladbollarna väger ett halvt kilo (nästan).

 
Ingen bild

Filifjonkan

26 januari 2007 10:23

Godförmiddag i snövädret. Du får komma och äta tårta hos mig senare idag fnissar,,,slagit ett rekord hos mig

 
Ingen bild

Tant Brun

26 januari 2007 10:31

Du har verkligen en trevlig sida. Man får tips om ditt och datt och däremellan trevligt småprat och allvarliga funderingar. Du borde satsa på skrivande på allvar. Du har goda förutsättningar.

 
Ingen bild

Fru Fundersam

26 januari 2007 11:22

Och tack och tack Alexandra och Tant Brun. :-D
Husaren i Haga - det ska jag lägga på minnet! STOOOORA kakor. - Kakor, kakor, kakor ... sa Kakmonstret. Kommer du ihåg honom? Tack för tipset La. Och tårta hos Fjonkan, ja jag säger då det och klappar mig på min mage full av frukostsemla.

 
Ingen bild

ulm

26 januari 2007 11:23

Åh, va roligt! Jag orkar inte med så mycket roligheter...Visst är det konstigt att roligheter kan bli för jobbigt!?

 
Ingen bild

Fru Fundersam

26 januari 2007 11:32

Samma här, Ulm. Ibland orkar man ingenting, inte ens det roliga... Men det går i vågor. Nu ska jag försöka surfa på lustvågen utan att drunkna. Får simma in och vila på land med jämna mellanrum, mellan surfpassen.

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Fru Fundersam - 13 maj 2008 11:54

Denna blogg är avslutad. Men den ligger kvar tills vidare .... Här är Fru Fundersams sparade inlägg: AllmäntDagens trudeluttDrömmar och bilderFilmer och teaterFrun lagar matHumorHälsa & ohälsa & livsstilKulturfrågor och religionKärlek och vänskapLivs...

Av Fru Fundersam - 10 maj 2008 03:41

Fru Fundersam har funnits på bloggen sedan den 9 oktober 2006. I nitton månader. Eller ett och ett halvt år, drygt.  Det får räcka så.   Nu har bloggen gjort sitt och den som skrivit om Fru Fundersams förfärliga och härliga inre liv och yttre strapat...

Av Fru Fundersam - 8 maj 2008 21:50

Frun funderar OFTA och MYCKET, över vägen ut från hemmet till det hägrande arbetslivet! Det kommer att bli en LÅNG väg ...   Länge har Frun tittat på annonser om olika spännande lediga tjänster, och varje gång tänkt att: ...ja, men det...

Av Fru Fundersam - 8 maj 2008 21:23

Sommarvarmt har det varit i Fru Fundersamland, idag. Frun var ute i trädgården iklädd shorts och linne till sena kvällen. Och solen värmde gott när vinden mojnat. Då är det SKÖNT igen, att finnas till.  ...

Av Fru Fundersam - 7 maj 2008 20:49

Frun har nyss hälsat på små alldeles underbara kattungar. Och HUR ska det gå att motstå att ta sig an en av dem?  Det är nära nog otänkbart ...  ...

Presentation

Omröstning

Kan man styra sin egen lycka?
 Ja - jag bestämmer allt själv
 Nej - ödet styr
 Nej - kultur, miljö, familj styr
 I större utsträckning än man först tror

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31
<<< Januari 2007 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards